duminică, 20 februarie 2011

Pur sentiment

As putea sa iti descriu absolut tot ceea ce simt in cateva cuvinte..dar nu are avea rost. Ai rade si ai pleca. Ai spune ca sunt nebuna, dar in aceelasi timp te-ai apropia si mi-ai spune ca este adevarat. Te-as privi in ochi si ti-as spune cu rusine, ca imi este frica. La intrebarea de ce, as putea sa iti raspund mai multe..dar am sa o zic in cateva cuvinte.
Poti fi inger si poti sa fii demon, poti sa ma salvezi poti sa ma afunzi in abisul durerii. Chiar daca vrei, nu ma vei putea salva pentru ca intotdeuna va exista aceel ceva ce te va face sa te inotrci la ea.
Nu ar exista motive ca tu sa simti ca e altfel...cand eu sunt in inima ta. Existena mea acolo este pusa sub semnul intrebarii, iar eu ma lupt cu ea, ca tu sa existi in ea.
Poti fi ingerul pierzaniei si de asemenea dorinta ta de a salva, sa ne salveze, dar tot timpul ne vom lupta cu oare daca, si niciodata nu vom fi siguri de ceea ce se va intampla. VIitorul este incert si este posibil, ca tu...sau eu...sa nu existam in el in aceelasi timp. Pot doar sa te fac sa te uiti inapoi si sa ne pierdem in privirile si surasurile senine..in tot ce e mai bun din noi.



" Welcome to a trip
Into my hurt feelings
To the centre of my soul
You better bring a light
To find the house of meanings
In the labyrinth of yes or no. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu